Grand Plastic Surgery with Korea Grand Sale Anniversary the 24th High One Seoul Music Awards





-> Click the link to see the full article
 Grand Plastic Surgery with the 24th Seoul Music Awards


Korea Grand Sale Anniversary the 24th High One Seoul Music Awards has shared growth with a lot of supporters and partners.

 Seoul Music Awards with so much history and tradition was held on January 22nd in Seoul Olympic Park. The show was founded in 1990 for outstanding achievements in the music industry that is presented by High One Seoul Music Awards from 17th in 2008 as High One resort participated in. 
High One resort, the leaders in Korean leisure and tourism, has operated casino, hotel, ski resort, golf resort, condominium, art performance and convention business.


Seoul Music Awards leading Korean music industry with the winners are selected from singers based on musically, sing, and popularity has grown up one step further as Korea Grand Sale Anniversary High One Seoul Music Awards with Visit Korea Committee from 2010. As one of Korea Grand Sale sponsored by Visit Korea Committee, it provides not only shopping, but also things to see and enjoy. Besides that The Ministry of Culture, sports and Tourism has also supported for six years, and The City of Seoul was added.


 Lotte JTB, Tourist Company by Lotte, and Grand Plastic Surgery also started to participated in Seoul Music Awards as sponsors. Lotte JTB, which started to support from last year, won the grand prize on 2014 Korea Management Awards, Customer Value Management Tourism Field, and believes itself as being the best in Korean wave fan meeting and concert planning.

Beyond the Korean culture wave such as K-pop and K-drama, Grand Plastic Surgery, which is the leader of Korean wave in plastic surgery, started to sponsor from this year. Grand Plastic Surgery, which was spotlighted by LA Times for its superiority and globalization in Korean plastic surgery last October, is representative global plastic surgery providing the best medical technology and medical service with high-quality to not only domestic patients, but also in Asia, Europe, Middle East and America.


Also, mobile popular vote will be conducted between Korea and China, the show will be carried live on www.iqiyi.com including China and abroad. Iqiyi is an online video platform in China launched by Baidu, the biggest Chinese web service.


‘코리아그랜드세일기념 제24회 하이원 서울가요대상’(2014 Seoul Music Awards)은 수많은 후원사, 협찬사와 동반성장하고 있다. 

국내 최고의 권위와 전통을 자랑하는 서울가요대상이 오는 22일 오후 7시 서울 올림픽공원 체조경기장에서 24번째 성대한 막을 올린다. 1990년 대중가요의 활성화를 위해 첫발을 내디딘 시상식은 2008년 제17회부터 하이원리조트가 메인 협찬사로 참여하며 ‘하이원 서울가요대상’으로 거듭났다. 한국 레저 관광 산업의 선두주자인 하이원리조트는 카지노, 호텔, 스키장, 골프장, 콘도, 문화예술공연 그리고 컨벤션 사업까지 다양한 분야에서 지속가능한 경영을 이어왔다. 특히 서울가요대상 후원을 통해 문화산업분야에서 스포츠서울과 함께 성장과 도약을 하고 있다.

음악성, 가창력, 대중성을 기준으로 뛰어난 뮤지션을 시상하며 한국가요의 발전을 이끌어온 서울가요대상은 2010년부터는 대중가요를 통한 한류 확산에 뜻을 같이한 한국방문위원회와 손을 잡고 ‘코리아그랜드세일기념 하이원 서울가요대상’으로 한단계 성장했다. 서울가요대상은 한국방문위원회가 주최·주관하는 코리아그랜드세일의 일환으로 외국인에게 쇼핑 뿐만 아니라 한류를 통한 즐길거리를 제공하고 있다. 뿐만 아니라 문화체육관광부 역시 6년 연속 후원하며 시상식을 빛내고 있으며, 지난해부터 서울시 역시 힘을 보태고 있다.

롯데그룹 여행기업 롯데 제이티비와 그랜드성형외과도 협찬으로 서울가요대상에 힘을 실어주고 있다. 지난해부터 협찬한 롯데 제이티비는 ‘2014 대한민국 경영대상’에서 고객가치경영 여행사부문 대상을 거머쥐었고 한류 팬미팅 및 콘서트 기획부문 국내 1위를 자부하고 있다. 2007년 롯데그룹이 일본JTB와 합작해 설립한 여행사인 롯데 제이티비는 지난해 9월 ‘세계 관광의 날’에는 문화체육관광부로부터 ‘3000만 불 관광 진흥탑’을 수상하기도 했다.

K팝과 K드라마 등 문화 한류를 넘어 성형 한류의 대표주자인 그랜드성형외과 역시 이번 시상식부터 협찬에 나섰다. 지난해 10월 미국언론 LA 타임즈가 한국 성형수술의 우수성과 세계화를 보도하며 집중 조명하기도 한 그랜드성형외과는 최고의 의료기술과 더불어 양질의 의료서비스를 제공하며 국내 뿐 아니라 아시아, 유럽, 중동, 아메리카 등 다양한 국가에서 찾는 명실상부한 대표적인 글로벌 성형외과다.

한편 올해부터 국내는 물론 중국 팬들의 모바일 인기투표도 진행되며 중화권의 관심이 뜨거워지는 가운데 ‘아이치이닷컴(www.iqiyi.com)’이 중국을 포함한 해외 인터넷 생중계를 진행할 예정이다. 온라인 동영상 사이트 ‘아이치이닷컴’은 SBS ‘별에서 온 그대’를 방영해 한류붐을 다시 이끌었고, 중국 최대 검색포털 바이두의 자회사다.





Comments